Известие

Collapse
No announcement yet.

забива между 4000 до 5000 об/мин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    аз много се съмнявам в зацепването защото там където съм правил ремонти сменях клапани повдигачи свещи гарнитури ремъците ролки и т.н не взимат нито лев за труд и части с 30%отстъпка сервиза е на сестра ми майстори са добри като цяло съм доволен но-пети със сигурност нямат и затова ме съмнява а доста алфи минават през този сервиз незнам да я отварям пак от къде да почна се чудя че да не набутам излишни средства по нея
    Alfa romeo GTVex
    Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
    Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
    Аudi A3 1.8 20V 02"

    Comment


    • #17
      Щом няма пети със сигурен не е зацепена добре. Бе зпетите няма как точно да се зацепи. По балези и зъби няма как да защото с различни опън на ремъка различно се зацепва. Трябва да це фиксират валовете, да се докара буталото на 1-ви цилиндър на ГМТ и тогава се слага ремъка и се опъва.

      Твърде вероятно е да е там проблема ти.

      Относно вариатора! при 4600 оборота е в крайната си позиция. Демек преварението на клапаните е най-голяма. Тогава трябва да имаш най-много мощност.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
        значи колата пали без проблем няма никакво клатене на обороти в ниските обороти набира идеално и на 4000 почва да се чуди.незнам бедна смес може би а колата ми гори учудващо малко просто не е за вярване този разход верно като не е настъпвам чного но пак е много малък за този мотор и гуми 215*45*17 незнам чак не се бута че да не стане по зле защото нямам никакви проблеми с нея и разхода добър но е това замисляне много дразни тя пак си набира ама не трябва да е така то след 4000 ту тръгва да набира добре ту се замисла двигателя си променя звука стрелката на оборотите ту тръгна добре в един момент се мъчи после пак почва да ускоряма и така.според мен не е нормално незнам от къде да е почна.
        При мен положението е същото - та даже и размерите на гумите А е сега, вечерта я пържих как ли не - и ...... резултатът....... един път го прави, друг път не Даже както си я държа на 5000 на 5та, както си върви нормално и ...... оп леко заглъхне и пак се върне нормалната работа. Като че се задръства някои филтър и пак се отпушва.
        Незнам кво е ....... зъл дух ли......... магия ли........ ма мнооо вече ме дразни Кажете кво да я прая?
        156 - 1.8ts

        Comment


        • #19
          Аа забравих да кажа моя ремък го сменяваха във Вантото - така, че мисля да е сменен както трее, па и от тогава мина доста време.
          156 - 1.8ts

          Comment


          • #20
            същата работа при мен-ха сега де кво да ги правим
            Alfa romeo GTVex
            Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
            Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
            Аudi A3 1.8 20V 02"

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dilian alfa gtv Покажи съобщение
              същата работа при мен-ха сега де кво да ги правим
              Току що се връщам от Ванто Трейд - резултатът:
              дебитомер + бобинка = 360лв и............. колата НЕ СЕ УДЪЪЪЪРЖЖАА!!
              П.С.
              Не се позна от първи път - наложи се да и правят активен тест (с лап -топа в колата) и воала......казаха, че дебитомера замерва максимум 155 кг. въздух а на ДВГто в тоя режим му треат 170кг.
              След ремонта - тръгвам и върви много но, по инерция на празен ход държеше 1500 об та се вънах да я рестартират и сега е нещо ......... СРАШНОООО
              156 - 1.8ts

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                99,9%

                Comment


                • #23
                  Цитат:
                  Първоначално публикувано от boian
                  дебитомер?

                  99,9%


                  Comment


                  • #24
                    ндааа
                    и къф е изводът?
                    ходете на сервиз, а не очаквайте по форучите да се оправи

                    хихихих
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #25
                      Аз имам същият проблем ,забива м/у 4500 - 5000оборота и после поема.Прави го на газ и на бензин.Прегледах свещите и найстина на първи цилиндър беше влязла вода,смених ги проблема позатихна но си остана сега не забива носа а малко се чуди какво става и после поема.Сложих друг дебитомер/работещ/ и колата полетя.
                      Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                      156 1,8ТS-99 ......
                      EX
                      159 1,9 JTD-08

                      Comment


                      • #26
                        Значи и аз ще сменям дебитомер!

                        Comment


                        • #27
                          Имам въпрос...когато запаля...до към 3000 оборота, като подавам газ на предавка, колата не е толкова мощна, все едно нещо я спира...обаче след 3000 оборота, като че ли се вкл. турбо и веднага отлепва и колата направо "излита"...това как да го тълкувам?!
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                            Имам въпрос...когато запаля...до към 3000 оборота, като подавам газ на предавка, колата не е толкова мощна, все едно нещо я спира...обаче след 3000 оборота, като че ли се вкл. турбо и веднага отлепва и колата направо "излита"...това как да го тълкувам?!
                            Значи ти работи вариатора

                            Comment


                            • #29
                              е че аз незнам за някой ТС,да може да се изфорсира хубаво като е студен!моята имаше такъв проблем във високите преди да зацепя правилно ремъкът с пети!вече го няма де
                              alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                                Значи ти работи вариатора
                                Каква логика само... и защо така смяташ за вариатора?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X